רימרקטינג לרשת החיפוש

על רימרקטינג - שיווק מחדש, בטוח שמעתם. מה לגבי רימרקטינג לרשת החיפוש?

מנוע החיפוש של גוגל נחשב לאפקטיבי מאוד, ועבור המפרסמים זוהי הדרך להגיע לקהל יעד נבחר. את קהל היעד מזהים, בוחרים ומגדירים בהתאם למילות חיפוש שאותם מזינים הגולשים. אך לא די בהגדרת ביטויים ומילות חיפוש יעילות על מנת לשפר מכירות. כדי ליעל את המכירות כדאי להשתמש בשיטה שנקראת רימרקטינג לרשת החיפוש. עסקים שמשתמשים נכון באסטרטגיה זאת יכולים לשפר באופן ניכר את יחס ההמרה כלומר – הפיכת יותר גולשים לרוכשים.

 

מיקוד בעל פוטנציאל גבוה

 

כל בעל עסק יודע כי הרבה יותר נוח ויעיל לבסס קשר עסקי עם לקוחות קיימים. כמו כן, תמיד כדאי להפנות הצעות ערך והנעה לפעולה לאנשים שגם אם עדיין אינם לקוחות הרי שהם בשלים יותר לביצוע רכישה. על כך בדיוק מבוסס הרעיון של רימרקטינג לרשת החיפוש. הרעיון הוא לבסס פניה ממוקדת אל אותם הגולשים שבעבר ביקרו באתר שלכם. ניתן אף לעשות שימוש בהגדרות שונות, גם מעבר לכך. למשל, ניתן להגדיר הפניה ממוקדת או הצגת פרסומת מותאמת לא רק לכלל הלקוחות שביקרו באתר בנקודת זמן מסוימת, אלא גם לכאלה שעזבו לאחר שהחלו בתהליך רכישה, אך לא השלימו אותו מסיבה כזאת או אחרת. העובדות מראות כי רימקטינג מסוג זה הינו שיווק בעל פוטנציאל משופר של הצלחה. זהו כלי יעיל שמומלץ להתנסות בו.

 

תמורה טובה ביחס להשקעה

 

הרעיון של רימרקטינג לרשת החיפוש נועד ליעל את הפניות לגולשים ולרוכשים פוטנציאליים שהינם בעלי ידע קודם או בעלי היכרות קודמת עם אתר העסק או עם נותן שירות. הכלי החשוב הזה מאפשר להתאים מודעות שונות, לאנשים שונים. ניתן להגדיר הצעות מחיר נפרדות עבור הקלקות של גולשים שונים כך שהפרסום יהיו מפולח נכון יותר, יעיל יותר ובסופו של דבר גם בעל תמורה טובה יותר ביחס להשקעה.