דפי נחיתה

דפי נחיתה הבנויים בצורה טובה יכולים לשפר משמעותית את הקמפיין ולהגביר את ההמרה. כיצד בונים דפי נחיתה טובים?

החשיבות המרובה שיש לדפי נחיתה לא תמיד נלקחת בחשבון על ידי בעלי אתרים. לכן, נתחיל ונאמר כי בניית דפי נחיתה היא אומנות ובמידה רבה – זו אומנות התמצות וההתמקדות. שלא כמו אתר אינטרנט שלם, דף הנחיתה אמור להעביר מקסימום מסר במינימום מילים ותוך יצירת מינימום הסחות דעת. למרות שזהו דף יחיד, המטרה שלו היא להגביר חשיפה, לייעל מכירות ולהכניס יותר כסף (או לעיתים, מודעות).

 

דפי נחיתה והנעה לפעולה

 

 

כיצד נוכל להגדיר את המטרה של בניית דף נחיתה איכותי? המטרה היא למשוך את עינו של הגולש ולהביא אותו לכדי פעולה. אותה הנעה לפעולה יכולה להיות השארת פרטים כגון דוא"ל ומספר טלפון. הנעה לפעולה יכולה להיות סימון לייק או הרשמה לניוזלטר. הנעה אפשרית לפעולה תהיה כמובן מעבר לאתר אינטרנט או לעמוד הבית של המפרסם. למעשה, יש כיום גם דפי נחיתה שנבנו באופן כזה שהם מעבירים את הגולש ישירות לתוך תהליך הקניה עצמו.

 

דף שעושה את העבודה

 

בקרב חלק רחב למדי מבעלי האתרים באינטרנט רווחת ההנחה השגויה כי בניית דפי נחיתה חייבת להיעשות בהשקעה כספית ניכרת. זו בהחלט לא חייבת להיות המציאות. ניתן לבנות דפי נחיתה גם בעלות סבירה בתנאי שמתכננים את הדף כראוי ומגדירים היטב את מטרה.

 

חשוב ביותר כי דף הנחיתה יכלול כותרת או מסר שיווקי קצר, קליט וברור. ישנה אפשרות להטמיע בדף נחיתה גם אלמנטים גרפיים או אפילו סרטון, בתנאי שהדבר נעשה כחלק מהרעיון המרכזי של העברת מסר אפקטיבי והנעה לפעולה.

 

כיצד תוכלו לדעת האם דף הנחיתה שלכם מוצלח? התשובה היא כי אם יחס ההמרה לאחר שהוקם דף הנחיתה השתפר באופן ממשי, דף זה עושה את העבודה. במידה שלא – יהיה צורך לשפר אותו ואולי אפילו לעצב אותו מחדש.