פרסום ברשת המדיה

גוגל נחשב למנוע החיפוש המוביל בעולם. אבל אל לנו להתייחס לאתר הזה כאל מנוע חיפוש בלבד. מדובר בתאגיד טכנולוגי מהמעלה הראשונה, שמציע מגוון שירותים ולא פחות חשוב – מגוון ערוצים לפרסום עסקי. איך בדיוק עובד העניין הזה שנקרא פרסום ברשת המדיה של גוגל? מהו הסוד אותו גילו אותם העסקים, העצמאים והמותגים שלמדו לנצל כהלכה את ערוץ המדיה החשוב של העידן הדיגיטלי?

 

למצוא את המחטים בערימת השחת

 

מאחורי מנוע החיפוש של גוגל ומאחורי ערוצי הפרסום הכוללים שלה עומדים אלגוריתמים מורכבים של זיהוי רלוונטיות לגולשים ויעילות למפרסמים. במילים אחרות, מי שהופך את הפרסום ברשת המדיה של גוגל ליעיל כל כך נשען על היכולת לזהות מה מחפשים הגולשים ולהפנות אותם לעבר הרצוי להם. כאשר מבינים עד כמה עמוסה רשת האינטרנט במידע, בתכנים, באתרים ובנתונים, אפשר לתפוס עד כמה שמדובר במלאכה קשה, שכל הזמן משתנה.

 

מה שעובד טוב כל כך במנוע החיפוש עבור הגולש, עובד מצוין עבור אנשים שעושים שימוש בעוצמה הזאת לצורך קידום. באמצעות קידום ממומן, דואגים לכך כי העסק שלכם או המותג שלכם יקבל פרסום בדיוק עבור הגולשים שזה יתאים להם, על פי האלגוריתם המשוכלל של גוגל. אם פעם הגולשים היו צריכים למצוא את הרצוי להם באופן המזכיר מציאת מחט בערימה של שחת, כיום – גוגל משמשת ערוץ שמפנה את הגולשים לעסקים שיכולים לענות להם על הצרכים, במידה גבוהה של ודאות.

 

השמיים הם הגבול

על מנת להפיק את מקסימום התועלת מערוצי הפרסום ברשת המדיה של גוגל יש לשלב אלה באלה קידום ממומן (ppc) וקידום אורגני למנוע החיפוש. חשוב לשלב ולהטמיע תכנים כגון מדיה, תוך שימוש ביו טיוב וכדאי שפרסומים יופיעו גם לפני או במהלך סרטונים שונים.

 

עסקים שרוצים להיתפס כחדשניים, כמובילים, כבעלי ערך מוסף, מטמיעים סרטוני תדמית, סרטוני מידע ותכנים נוספים, לצד פרסום מאמרי מידע באתר העסקי או שליחה של ניוזלטר וניהול בלוג. ללא ספק, מי שידע להתקדם עם הזמן וישתמש כראוי בכל הערוצים שגוגל מעמידה, חלקם בתשלום וחלקם בחינם, יוביל את העסק קדימה ולמעלה, כשהשמיים הם הגבול.