רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג - פרסום ברשתות החברתיות ללקוחות שכבר ביקרו באתר שלנו

פייסבוק מאפשרת השגת יעדים שיווקיים במגוון רחב של שיטות. בין היתר, ניתן לפרסם מודעות צד או מודעות הצוברות לייקים, ניתן להיעזר בפוסטים ממומנים וכמובן – לתחזק דף עסקי פעיל, מעוצב היטב ובעל מספר אוהדים רחב. אך יש כלי נוסף שנחשב ליעיל במיוחד בדיוק בשל האופן שבו הוא פועל, בצורה השונה מהכלים האחרים. הכלי הזה נקרא רימרקטינג, וראוי לתת את הדעת למשמעות הרחבה הטמונה בו.

 

פנו לגולש שביקר בעבר

 

המונח שאותו אנו רוצים להסביר מקורו הינו לועזי ולא עברי. הפירוש העברי הוא שיווק מחדש. כך, למעשה, אנו מדברים על שיווק מחדש בפייסבוק, אך מהי בדיוק המשמעות של הדברים? המשמעות היא שהפעם אנו רוצים להתמקד לא בקהל הרחב של הגולשים. הפעם אנו רוצים לפנות באופן הכי ממוקד שיש, אל גולשים שהגיעו אלינו בעבר אך לא ביצעו פעולה מוגדרת, שנחשבת לרצויה עבורנו. הפעולה הזאת יכולה להיות הרשמה לניוזלטר, הפעולה הזאת יכולה להיות השארת פרטים, הפעולה הזאת יכולה להיות כניסה למאמר מסוים, השלמת ביצוע רכישה וכדומה. פייסבוק, שהשיקה מערכת מתוחכמת שיודעת לנטר את הגלישה של ממשתמשים רשומים, מאפשרת לכם לבצע רימרקטינג. העובדה שאתם פונים (באמצעות מודעה שיווקית) ללקוח שהביע בכם עניין בעבר הינה בעלת משמעות יוצאת מן הכלל.

 

גולשים חוזרים שהופכים ללקוחות

 

 

לא לחינם השימוש במערכת שתוכל לסייע בשיווק מחדש צובר תאוצה. שיווק מחדש בפייסבוק מאפשר לבעלי אתרים ולבעלי עסקים החפצים בכך, להראות ללקוחות פוטנציאליים עד כמה הם רצויים וכי יש מה להציע להם, משהו המותאם עבורם. חשוב לזכור כי כל גולש מגיע להרבה מאוד אתרים בחיפוש אחר יועץ מס, תוכנית פנסיה, זוג אופניים חדש או מתנה ליום הולדת. ברבים מהאתרים אותו גולש יעיף מבט חטוף ואז יעבור לאתר הבא. הצגת מודעה חוזרת ללקוח, בפייסבוק, שם הוא מצוי מדי יום, נחשבת לאפקטיבית.

 

הצגת מודעה בשיטת השיווק מחדש מעוררת זכירות ומגדילה את נפח הגולשים החוזרים. השיווק החוזר בנוי עלה רעיון שקל יותר וטוב יותר להשקיע בגולשים ה"בשלים" לסגירת עסקה. זוהי פניה לאנשים הנכונים, במועד הנכון ביותר.