ניהול עמוד עסקי בפייסבוק

לעמוד עסקי בפייסבוק יש חשיבות והשפעה רבה מאוד על הלקוחות. רק צריך לדעת כיצד לנהל אותו כמו שצריך

פייסבוק, הרשת החברתית המובילה, מהווה עבור לא מעט אנשים מילה נרדפת כמעט לאינטרנט בכללותו. חלק גדול מהציבור נוהג לבקר בפייסבוק לפחות פעם אחת ביום ולכן – הפוטנציאל העסקי שלו כמעט ברור מאליו. אך טועה מי שחושב שמספיק לפתוח עמוד עסקי בכדי לראות תוצאות. יש צורך לבצע תהליך של ניהול מושכל, שיפור ועדכון. ניהול עמוד עסקי בפייסבוק זו הדרך לקבל מקסימום תשואה מבחינה שיווקית ומכירתית ולעיתים גם תודעתית.

 

תכנים בתדירות ראויה

 

יש לא מעט דרכים שבהן ניתן לבצע את ניהול העמוד העסקי בפייסבוק אבל יש גם דרכים מוטעות ובלתי יעילות. למשל, עמוד שלא מתחוזק באופן שוטף לא יוצר רושם של קהילה חיה ותוססת. עמוד כזה לא ימשוך תעבורה וקהל. חשוב באופן קבוע להעלות תכנים – תמונות, סרטונים, סטטוסים. חשוב שהתכנים יהיו רלוונטיים לעסק. תמונות סתמיות עשויות להזיק יותר מאשר להועיל. צריך לחשוב על המכנה המשותף של המבקרים בדף, של לקוחות או מתעניינים פוטנציאליים.

 

לא קל לענות על שאלה כגון בכל כמה זמן צריך להעלות תוכן. יש הגורסים כי פוסט או תוכן אחד ביום הוא המינימום. מה שברור זה שחשוב העלות תכנים עדכניים שצפויים לעורר עניין, לגרור תגובות, לייצר לייקים. אפשר בהחלט להצטרף לדיונים שנוצרים ולמעשה – זה אפילו מאוד רצוי.

 

קידום ושיפור היעילות

 

 

מה עוד כולל ניהול עמוד עסקי בפייסבוק? למשל ניתן להפיץ שאלונים וסקרים קצרים ובהחלט ניתן לשקול לערוך תחרויות נושאות פרסים. כדאי לפרסם הנחות והטבות לאוהדים ולהשתמש ברעיון השיתופים. שיתופי פעולה עם דפים עסקיים יכולים להועיל אבל ניתן בהחלט להסתייע גם בקידום הדף בתשלום, שכן הקידום הממומן יכול להרחיב על מעגל האוהדים. בנוסף, כדאי להיעזר בניתוחים ובסטטיסטיקות כדי להגדיל את יעילות העמוד, בהתאם ליעדים שלכם.